مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-18سياسي

تحقق یافتن شعار جهش تولید در حوزه اقتصاد فرهنگ


تقویت اقتصاد حوزه فرهنگ نیاز به چاره اندیشی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی، فعال فرهنگی و اجتماعی و رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان عصر امروز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده های شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم اظهار کرد: مسئله فرهنگ در دهه های اخیر به بهانه مشکلات اقتصادی به اولویت آخر مسؤولان تبدیل شده که آثار و آسیب های آن در جامعه مشهود است.

رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان عدم تعلق سرزمینی را یکی از چالش های مهم حوزه فرهنگ دانست و گفت: جوانان امروز نسبت به هویت خود ناآگاه هستند و سعادت را در مهاجرت از استان و کشور می بینند که این روحیه در بسیاری از نخبگان نیز امتداد یافته و بسیاری از آن ها در خارج از استان مشهور و موفق اند و تمایلی به بازگشت به زادگاه خود ندارند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان علمای بنامی همچون ملا آخوند زنجانی را در خود پرورش داده است، عنوان کرد: این در حالی است که حتی یک بن بست هم در شهر به نام این عالم نیست و در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت جوانان به گذشته خود ببالند.

یوسفی با بیان اینکه افراد مختلف زنجانی در علوم اسلامی و انسانی مطرح و برجسته هستند، ابراز کرد: تاسیس دانشگاه ملی تخصصی علوم انسانی با رویکردی مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند، می تواند در تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یافتن شعار جهش تولید در حوزه اقتصاد فرهنگ

تحقق یافتن شعار جهش تولید در حوزه اقتصاد فرهنگ