مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-18پزشكي

کشف سرنخ های جدید درباره انتشار ویروس کرونا در ریه


پژوهشگران با بررسی ریه افرادی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا از بین رفته اند به سرنخ هایی درباره نحوه انتشار ویروس کرونا در ریه و آسیب های ناشی از آن دست یافته اند.

- پژوهشگران با بررسی ریه افرادی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا از بین رفته اند به سرنخ هایی درباره نحوه انتشار ویروس کرونا در ریه و آسیب های ناشی از آن دست یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مدیکال اکسپرس، کالبد شکافی ریه و نمونه های پلاسمای به دست آمده از افرادی که بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، تصویر واضح تری را از نحوه انتشار کروناویروس در ریه و آسیب هایی که به بافت ریه می رساند، ارائه کرده است.

دانشمندان مؤسسه ملی سلامت آمریکا (NIH) و همکارانشان باور دارند که این اطلاعات می توانند به پیش بینی کردن موارد شدید و بلندمدت کووید-19 به ویژه در میان گروه های حساس کمک کنند و به آگاهی در مورد درمان های موثر بی انجامند.

اگرچه این پژوهش در مقیاس کوچک انجام شده است، اما دانشمندان می گویند که داده های به دست آمده، روند هایی را نشان می دهد که می توانند به توسعه درمان های جدید کووید-19 و تنظیم زمان دقیق استفاده از درمان های موجود در مراحل گوناگون بیماری کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سرنخ های جدید درباره انتشار ویروس کرونا در ریه

کشف سرنخ های جدید درباره انتشار ویروس کرونا در ریه