مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-18سياسي

کسب و کارهای اقتصاد هنر به همه نظام اسلامی تعلق دارد


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کسب و کارهای حوزه اقتصاد هنر به همه نظامی اسلامی ما تعلق دارد و فعالیت آنها باعث امیدواری ماست و امیدواریم این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسیب زده اند، افزود: این کسب و کارها به کل نظامی اسلامی ما تعلق دارد و فعالیت آنها باعث امیدواری و خوشحالی ماست و امیدواریم این فعالیت ها تداوم داشته باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این کسب و کارها راه را برای بقیه هموار کنند، در هر صورت نظام باید نان مردم را از راه حلال و درست بدهد و تداوم این فعالیت ها می تواند به این امر کمک کند.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در این نشست قطرهای از دریای فعال در حوزه اقتصاد فرهنگ است، تصریح کرد مشکل اصلی این افراد ثبت، بیمه و بودجه است که در کمیسیون فرهنگی مجلس پیگیری می شود.

فروش کالای فرهنگی تسهیل می شود احمد راستینه نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در واکنشی جنجالی به یک مبتکر حوزه صنایع دستی که از اشتغال کشاورزان شرق اصفهان در حوزه صنایع دستی خبر داده بود، اظهار داشت: اصلاً چون زاینده رود خشک شده این استعدادها بروز کرده است.

وی در بخش دیگری از حرف هایش از پایه ریزی برنامه تسهیل گر کالاهای فرهنگی خبر داد و گفت: باید تعدادی از کالاها مثل صنایع دستی و لباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای اقتصاد هنر به همه نظام اسلامی تعلق دارد

کسب و کارهای اقتصاد هنر به همه نظام اسلامی تعلق دارد