مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-18سياسي

تغییر کاربری نعمات الهی، عامل نقمت است


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خدا نعمت هایی به ما داده است و هر نعمتی یک کاربری دارد گفت: خداوند کاربری تمام نعمت ها را برای ما بیان کرده است و اگر کسی کاربری نعمت های خدا را تغییر داد می شود تبدیل و عوض کردن نعمت خدا به نقمت و وسیله بدبختی انسان.

- حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) در تفسیر آیه 211 سوره مبارکه بقره عنوان کرد: خداوند به پیامبر(ص) می فرماید از بنی اسراییل بپرس که چقدر خدا برایشان معجزه فرستاد و در ادامه خداوند می فرماید هر کسی نعمت های خدا را عوض کند بداند که خداوند شدید العقاب است.

وی با بیان اینکه خدا نعمت هایی به ما داده است و هر نعمتی یک کاربری دارد گفت: خداوند کاربری تمام نعمت ها را برای ما بیان کرده است و اگر کسی کاربری نعمت های خدا را تغییر داد می شود تبدیل و عوض کردن نعمت خدا به نقمت و وسیله بدبختی انسان.

استاد حوزه علمیه با بیان این که برخی از گناهان نعمت را تبدیل به نقمت می کند، افزود: خداوند در قران می فرماید ما نعمتی که به شما داده ایم را تغییر نمی دهیم مگر اینکه خود شما آن راتغییر دهید زیرا نعمت ها با گناه تغییر می کنند.

وی افزود: امام سجاد (ع) فرمودند چهار گناه است که نعمت ها را تغییر می دهد که اول ظلم به مردم، دوم کنار گذاشتن عادت به انجام کارهای خیر مثل افرادی که می گویند پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری نعمات الهی، عامل نقمت است

تغییر کاربری نعمات الهی، عامل نقمت است