مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-18سياسي

جامعه ای که از کتاب و کتاب خوانی فاصله می گیرد باید خود را برای انحطاط آماده کند


هفته کتاب و کتاب خوانی، فرصت بسیار خوبی برای مرور عملکرد در این حوزه است که می تواند منشأ تصمیمات بهتری برای سال پیش رو باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل زندان های لرستان گفت: هفته کتاب و کتاب خوانی، فرصت بسیار خوبی برای مرور عملکرد در این حوزه است که می تواند منشأ تصمیمات بهتری برای سال پیش رو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان، در دومین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه ها و زندان های لرستان، با حضور در کانون اصلاح و تربیت خرم آباد در نشستی مشترک بر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی تأکید کردند.

عبدالمجید کشوری در این نشست ضمن استقبال از مشارکت دستگاه های متولی حوزه فرهنگ در برنامه های زندان ها بر ضرورت ارتباط بیشتر با مقوله ی مطالعه تأکید کرد.

وی گفت: کتاب وسیله ای است که از دیرباز در تربیت و رشد انسان ها نقش اساسی داشته و به همین دلیل امروز هم بیش ازپیش نیازمند توسعه ی فرهنگ کتاب خوانی هستیم.

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد: یکی از عوامل افزایش آسیب های اجتماعی فاصله گرفتن از مطالعه و عدم آگاهی است.

وی افزود: بسیاری از افراد که ما در زندان ها میزبان آنان هستیم شاید به نوعی قربانی فاصله گرفتن از فرآیند کسب آگاهی بوده اند که البته این خود نیز معلول عوامل دیگری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای که از کتاب و کتاب خوانی فاصله می گیرد باید خود را برای انحطاط آماده کند

جامعه ای که از کتاب و کتاب خوانی فاصله می گیرد باید خود را برای انحطاط آماده کند