مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-18اقتصادي

اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته است


معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته است، گفت: باید ساخت و ساز مسکن در این استان با قوت بیشتری انجام شود.

- ، مهرداد سلطانی روز پنجشنبه در حاشیه کلنگ زنی 17 هزار و 430 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محل کوی زیتون زنجان، گفت: کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه ریزی شده باشد، اظهار کرد: باید در شان مردم این استان واحدهای مسکونی با کیفیت ساخته شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه کاستی هایی که در طراحی و ایجاد فضاهای شهری در حوزه مسکن طی سالهای گذشته بوده در پروژه های مسکن مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشود، گفت: باید مسکنی با دوام و با کیفیت به مردم تحویل داده شود.

سلطانی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته است، ابراز داشت: باید ساخت و ساز مسکن در این استان با قوت بیشتری انجام شود.

وی افزود: کمیت تولید مسکن طی سالهای گذشته در استان زنجان مشهود بوده و عقب ماندگی سالهای گذشته در حوزه مسکن در حال حاضر با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته است

اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته است