مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-18سياسي

شهید باقری باور ما می توانیم را نهادینه کرد/بسیج کمر دشمن را شکست


مسئول مرکز مطالعات دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید حسن باقری باور ما می توانیم را در جنگ و دفاع مقدس نهادینه کرد، - گفت: جنگ فرصت طلایی برای رشد استعدادها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار فتح الله جعفری شامگاه پنجشنبه در سی و چهارمین یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان فریدونکنار با اشاره به تهیه طرح آریو برزن برای بازپس گیری اهواز و آبادان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بنی صدر در نامه ای به حضرت امام راحل نوشته بود که باید به جنگ پایان داد و دو روز بعد صدام پس از شکست هویزه در بصره به فرمانده خود نشان شجاعت داد و سخنرانی کرد و گفت که به جنگ خاتمه نمی دهم و از مناطق اشغال شده ایران بیرون نمی رویم و ایران باید شرایط ما را بپذیرد و به خواسته های ما پاسخ مثبت دهد.

وی ادامه داد: این سخنرانی و سخن صدام بعثی برای ما فرماندهان ایرانی ها بسیار سخت بود و در ستاد جنگ و عملیات جنوب جلسه ای با فرماندهان جوان سپاه برگزار شد و مقام معظم رهبری دعوت شده بودند تا درباره نامه بنی صدر و فرمان حضرت امام راحل تصمیم گیری شود.

وی افزود: در آن جلسه شهید حسن باقری اعلام کرد که جنگ فرصت طلایی برای رشد استعدادهای ما است و جوانان ما می توانند روش هایی را با فکر سازنده خود پیدا کنند که دشمن هرگز پی نخواهد برد و ما موفق به شکست دشمن خواهیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید باقری باور ما می توانیم را نهادینه کرد/بسیج کمر دشمن را شکست

شهید باقری باور ما می توانیم را نهادینه کرد/بسیج کمر دشمن را شکست