مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-18سياسي

گرایش به مذهب تشیع در حال گسترش است


تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: هرچند قدرت اهل بیت(ع) به صورت قدرت نظامی و قدرت های مرسوم در دنیای امروزی نیست، اما به برکت آنها، شاهدیم که گرایش به مذهب تشیع در حال گسترش است.

- ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: هرچند قدرت اهل بیت(ع) به صورت قدرت نظامی و قدرت های مرسوم در دنیای امروزی نیست، اما به برکت آنها، شاهدیم که گرایش به مذهب تشیع در حال گسترش است.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس ضمن اشاره به جایگاه متعالی شاهچراغ(ع)، اظهار کرد: پایگاه های اصلی فرهنگی ما همین حرم های مقدس اهل بیت(ع) هستند، همین زیارتگاه های متبرک و حرم های مطهر، مذهب تشیع را زنده نگه داشته و به جهانیان معرفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ(ع)، او ادامه داد: بسیاری از مردم عربستان شیعه شده اند هرچند قرار نیست جایی مطرح شود، همچنین در اندونزی، مردم فوج فوج شیعه می شوند، در سرزمین های اشغالی هم گروه هایی به سمت مذهب تشیع روی آورده اند.

تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) گفت: در عربستان قدرت در اختیار وهابیت هست و تا توانسته به شیعیان ضربه زده و قبور اهل بیت علیهم السلام را تخریب کرده است، حال چه اتفاقی افتاده که در دل سیاهی و خفقان آنجا، شیعه در حال شکل گیری و گسترش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش به مذهب تشیع در حال گسترش است

گرایش به مذهب تشیع در حال گسترش است