مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-18اقتصادي

رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور


 استان زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری است.

- سیدرضا فاطمی امین امشب (27 آبان ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رییس جمهور و هیئت همراه در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به مصوبات سفر به شهرستان ها و بازدید از واحدهای صنعتی استان، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی و 20 طرح نیمه تمام با 280 میلیون یورو و چندین میلیارد تومان تسهیلات، از جمله این مصوبات است.

وی با اشاره به بازدید از شرکت ایران ترانسفو، افزود: این شرکت افتخار ملی است و خوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد و باید توجه داشت کارخانه ای که در سال های گذشته در حال واگذاری بود، امروز به خوبی فعالیت می کند.

این مسئول با اشاره به مشکلات بخش معدن در استان زنجان، ادامه داد: بازگشت 15 درصدی حقوق دولتی معادن و استفاده در مناطق حاشیه ای معادن، مسئله مهمی بود که باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه درخواست می شود تمهیداتی اندیشیده شود که این منابع وارد هزینه جاری دولت نشود؛ همچنین مشکلات محیط زیستی معادن استان نیز پیگیری خواهد شد.

فاطمی امین تصریح کرد: صنعت برق، نساجی، سلولزی و معدن از قابلیت های صنعتی استان است که می توانند نقش مهمی در صادرات و تجارت کشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور

رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور