مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:202021-11-18سياسي

آیت الله مجتهد شبستری از پیشگامان انقلاب و مقابله با جریان فتنه 88 بود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

 متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است: بِسم اللّه الرّحمن الرّحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ رحلت عالمِ مبارز و فقیه انقلابی بصیر، حضرت آیت اللّه محسن مجتهد شبستری رحمه اللّه علیه عضو و مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز تألیف و نشر کتاب های ارزشمند و ترویج فرهنگ و معارف دینی، عمر شریف خود را در مسیر تبیین ارزش های اسلامی و خدمت به مردم و انقلاب سپری کرد و آثار ارزشمند و شاگردان برجسته ای را از خود به یادگار گذاشت و همواره منشاء برکاتی بزرگ بود که در خاطره ها و یادها باقی خواهد ماند.

این یار و یاور وفادار و صادق امامین انقلاب، همواره در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان همراهی همدل و صمیمی در امر برگزاری مراسم و مناسبت ها و بزرگداشت ایام اللّه انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته، که اوج آن در مقابله با فتنهٔ پیچیدهٔ آمریکایی - صهیونیستی 88 بود که با بصیرت دینی و روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مجتهد شبستری از پیشگامان انقلاب و مقابله با جریان فتنه 88 بود

آیت الله مجتهد شبستری از پیشگامان انقلاب و مقابله با جریان فتنه 88 بود