مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-18ورزشي

مجموعه های ورزشی پاراالمپیکی نیازمند تعمیر هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مجموعه های ورزشی که مختص افراد معلول هستند نیازمند تعمیر و سازندگی هستند که این امر باید در دستور کار مسئولان ذی امر قرار گیرند.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده شامگاه پنجشنبه ضمن دیدار با هاشمیه متقیان قهرمان ملی مسابقات پاراالمپیک تأکید کرد: یکی از اولویت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت های فرهنگی بانوان است؛ بانوانی مثل شما که ویژگی های مثبت و متعددی دارند دیگر به تنهایی متعلق به خودشان نیستند و می توانند برای جامعه بانوان و دختران ما به ویژه در خوزستان بسیار تأثیرگذار باشند.

وی افزود: بی شک خداوند متعال در این مسیر نسبت به شما عنایت کرده و موفقیتی را که به دست آوردید که شاید بسیاری از جوانان ما باوجود برخورداری از شرایط مطلوب و مساعد، اما نتوانستند چنین اتفاقی را رغم بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن دعوت از متقیان به عنوان عضوی از جمعیت بانوان اندیشه ورز سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از این بانوی ورزشکار در ارتقای ارزش های فرهنگی و اثربخشی آن میان بانوان و دختران جامعه دعوت به حضور و همکاری کرد و گفت: ضرورت دارد که از ظرفیت ها و توانمندی های جوانان مورد حمایت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های ورزشی پاراالمپیکی نیازمند تعمیر هستند

مجموعه های ورزشی پاراالمپیکی نیازمند تعمیر هستند