مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-19اجتماعي

معلم جوان بروجردی که کرونا هم کلاس درسش را تعطیل نمی کند


تقریباً دو سال از همه گیری ویروس منحوس کرونا می گذرد که سایه تاریکی بر دنیا افکنده است و آموزش هم از این معضل مستثنی نیست اما معلمانی هستند که دغدغه آموزش اولویت زندگیشان شده و نهایت سعی خود را برای سرپا نگاه داشتن یاددهی در کلاس های درس به کار می گیرند.

- ایسنا/لرستان تقریباً دو سال از همه گیری ویروس منحوس کرونا می گذرد که سایه تاریکی بر دنیا افکنده است و آموزش هم از این معضل مستثنی نیست اما معلمانی هستند که دغدغه آموزش اولویت زندگیشان شده و نهایت سعی خود را برای سرپا نگاه داشتن یاددهی در کلاس های درس به کار می گیرند.

زینب نیکوبخت متولد 1364 با مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی که 11 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد در فضای آزاد به تدریس می پردازد، وی در سال های اول خدمت خود به عنوان آموزگار پایه اول در یکی از مناطق محروم روستایی شهرستان بروجرد دانش آموزان پایه اول را با شور و شوق و علاقه وصف ناپذیری که نسبت به کودکان روستایی داشت آموزش می داد.

نیکوبخت در حال حاضر مدیر دبستان نیکویی شهرستان بروجرد است و در پاسخ به این سؤال که آیا دانش آموزان شما دسترسی به فضای مجازی دارند یا خیر و چرا آموزش در فضای باز را انتخاب کرده است، گفت: بیشتر دانش آموزان بنده به فضای مجازی دسترسی دارند ولی تعدادی از آن ها به دلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم جوان بروجردی که کرونا هم کلاس درسش را تعطیل نمی کند

معلم جوان بروجردی که کرونا هم کلاس درسش را تعطیل نمی کند