مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:502021-11-19سياسي

سیاست خارجی دولت سیزدهم منطقی است/ تدبیری ها از «برجام» استفاده حزبی می کردند


حسن روحانی با همه اختیارات خود تلاش کرد از «برجام» در جهت تداوم حضور سیاسی خود و جریان وابسته اش از جمله اصلاح طلبان، - دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: حسن روحانی با همه اختیارات خود تلاش کرد از برجام در جهت تداوم حضور سیاسی خود و جریان وابسته اش از جمله اصلاح طلبان، کارگزاران و اعتدال و توسعه استفاده کند.

حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با است و خط مشی که ایشان دارند، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار است.

بر همین اساس سیاست خارجی مقاومتی و نه سیاست خارجی تدافعی مدنظر دولت سیزدهم است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اصلاح طلبان احساس می کنند ساختارهایی که قبلاً در امور خارجه ایجاد کرده اند در حال فروپاشی است و از این بابت نگران هستند.

تجربه چندین ساله ما در دولت های مختلف در زمینه مذاکرات نشان می دهد هرگاه آمریکا یک طرف، مذاکره بوده از موضع استکباری و قدرت برخورد کرده است.

خواسته های آنها همواره با منافع و امنیت ملی در تضاد بوده است، لذا مورد قبول قرار نگرفته است و تا امروز مذاکرات نافرجام ماند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: روحانی دستِ بازی در مذاکرات و برجام داشت و با همه اختیاراتی که به او داده شده بود تلاش کرد که از برجام در جهت تداوم حضور سیاسی خود و جریان وابسته اش از جمله اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی دولت سیزدهم منطقی است/ تدبیری ها از «برجام» استفاده حزبی می کردند

سیاست خارجی دولت سیزدهم منطقی است/ تدبیری ها از «برجام» استفاده حزبی می کردند