مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-19اقتصادي

فیلم های روی پرده چقدر فروخته اند؟


سه فیلم جدید سینما در دو روز ابتدایی اکران حدود دو میلیارد تومان فروختند که در این بین سهم «گشت سه» از بقیه بیشتر بوده است.

- سه فیلم جدید سینما در دو روز ابتدایی اکران حدود دو میلیارد تومان فروختند که در این بین سهم گشت سه از بقیه بیشتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم های جدیدی در دو هفته گذشته روی پرده سینماها آمدند و پذیرای بیش از 72 هزار نفر بودند.

از روزط چهارشنبه، 26 آبان ماه فیلم کمدی گشت سه به کارگردانی سعید سهیلی که قرار بود ابتدای ماه اکران شود، سرانجام روی پرده رفت و تاکنون به فروش یک میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

استقبالی که پیش تر مخاطبان از دو سری قبلی این فیلم با نام گشت ارشاد داشتند در این دو روز تماشاگران بیشتری را به سینما کشاند در حالی که دیگر فیلم کمدی تازه سینماها یعنی آپاچی ساخته آرش معیریان به اندازه گشت سه در روزهای اول اکران موفق نبوده است.

این فیلم از روز چهارشنبه تاکنون حدود 34 میلیون تومان بلیت فروخته است.

اما فیلم حکم تجدیدنظر هم که اولین تجربه کارگردانی محمدامین کریم پور است، از 26 آبان تاکنون نزدیک به 60 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم منصور که به زندگی شهید ستاری می پردازد، دو هفته قبل روی پرده رفت و تا به امروز حدود 27هزار نفر آن را تماشا کرده اند و بیش از 600 میلیون تومان بلیت فروخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های روی پرده چقدر فروخته اند؟

فیلم های روی پرده چقدر فروخته اند؟