مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-19سياسي

شهردار تهران: نظام تکلیفش را با مقصران خسارت کرسنت مشخص کند


حضرت امام(ره) و رهبر عزیزتر از جانمان هر دو در دوران معاصر ویژگی های ممتاز و منحصر به فردی داشتند و دارند و آن رهبری و هدایت جامعه و مجاهدت در میدان است.

- حضرت امام(ره) و رهبر عزیزتر از جانمان هر دو در دوران معاصر ویژگی های ممتاز و منحصر به فردی داشتند و دارند و آن رهبری و هدایت جامعه و مجاهدت در میدان است.

شهردار تهران گفت: حساب انقلاب از حساب مسئول خطاکار جداست؛ این انقلاب باید به اسم امام، رهبر و شهدا شناخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین یادواره شهدای تهرانسر که امروز پنجشنبه 27 آبان 1400 همزمان با نماز مغرب و اعشاء در مسجد سیدالشهدا(ع) تهرانسر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک رخداد جهانی بود ، کانون شکل گیری آن ایران بود اما اهداف و ابعاد آن زمینه سازی ظهور را به دنبال خواهد داشت.

شهردار تهران افزود: پرسشی مطرح می شود که ما تا کجا باید برای انقلاب اسلامی هزینه کنیم و کجا خاطر جمع خواهیم شد که وظیفه دیگری نداریم؟ بالاتر از اسلام و امامین انقلاب اسلامی که مفتخر نایب امام زمان (عج) بودند و هستند، چیزی نیست.

زاکانی ادامه داد: حضرت امام(ره) و رهبر عزیزتر از جانمان هر دو در دوران معاصر ویژگی های ممتاز و منحصر به فردی داشتند و دارند و آن رهبری و هدایت جامعه و مجاهدت در میدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: نظام تکلیفش را با مقصران خسارت کرسنت مشخص کند

شهردار تهران: نظام تکلیفش را با مقصران خسارت کرسنت مشخص کند