مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-19سياسي

رایزنی با وزیر نیرو؛ آب پایدار اردبیل از خزر یا ارس تأمین شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با درخواست از وزیر نیرو برای برنامه ریزی تامین آب شرب اردبیل، آب پایدار این شهر از خزر یا ارس تامین خواهد شد.

- ، صدیف بدری شامگاه پنجشنبه در دیدار مجمع مطالبه گران اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که شهر اردبیل ازز منبع پایدار آب بهره مند شود و این امر جز با تخصیص حقابه های استان از حوزه آبریز قزل اوزن و ارس امکانپذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اصلاح سهم استان از حقابه ارس خاطرنشان کرد: 218 میلیون مترمکعب سهم استان از حقابه ارس است و باید بدون هیچ شرط و شروطی این میزان تأمین شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقابه قزل اوزن نیز روی کاغذ مانده بود و هیچ کار عملی در این زمینه انجام نشده بود، گفت: در نشستی که با وزیر نیرو داشتیم برای گرفتن هر دو حقابه از وزارت نیرو خواستیم تا شروط را برداشته و آب شرب اردبیل را از ارس یا خزر به شکل پایدار تأمین کند.

بدری بیان کرد: قرار است از نظر فنی و به شکل پمپاژ هزینه اجرای این طرح ارزیابی شده و به سرعت عملیات اجرایی آغاز شود.

تکمیل پروژه های نیمه تمام 700 هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی با وزیر نیرو؛ آب پایدار اردبیل از خزر یا ارس تأمین شود

رایزنی با وزیر نیرو؛ آب پایدار اردبیل از خزر یا ارس تأمین شود