مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-19سياسي

850 برنامه در پایگاه های بسیج خواهران اجرا می شود


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته بسیج 850 برنامه در30 عنوان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران آذربایجان غربی اجرا می شود.

- صفیه محمودزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک ایام به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد هفته بسیج محضر تمامی بسیجیان استان با اشاره به اینکه بسیج پاره تن مردم شعار محوری هفته بسیج است، اظهار کرد: بهره گیری از بیانات و تدابیر حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی) برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیجیان زن در گام دوم انقلاب اسلامی از مهمترین سیاست ها در اجرای برنامه ها است.

وی هفته بسیج را فرصت مناسبی برای بازبینی و تبیین فرهنگ، ارزش های بسیجی و تجدید میثاق با آرمان شهدای معظم و امامین انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: تبیین نقش زنان در تمدن نوین اسلامی و گفتمان سازی الگوی سوم زن مسلمان زن نه شرقی، نه غربی یکی دیگر از شاخصه ها و راهبرد های اصلی برنامه های این هفته ی بسیج جامعه زنان در استان است.

محمودزاده بهره گیری حداکثری از رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای بیان دستاوردها، ظرفیت ها و عملکرد 42 ساله بسیج جامعه زنان را از دیگر سیاست های پیش رو این سازمان در این هفته اعلام کرد و گفت: این تبیین توسط بسیجیان فعال فرهنگی، اجتماعی، زنان کارآفرین بسیجی، نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 برنامه در پایگاه های بسیج خواهران اجرا می شود

850 برنامه در پایگاه های بسیج خواهران اجرا می شود