مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-19پزشكي

عادی انگاری، وضعیت کرونایی اردستان را بدتر می کند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: اگر عادی انگاری که در شهرستان مشاهده می شود ادامه داشته باشد می تواند وضعیت کرونایی اردستان را بدتر کند.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در وضعیت کنونی و با توجه به شیوع کرونا، تقسیم بندی در حوزه ویروس با عنوان بحرانی و فوق بحرانی وجود ندارد و برداشت هایی که در فضای مجازی از وضعیت کرونایی انجام شده اشتباه است و مردم باید خود مراقبتی را بسیار جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد که حاکی از وجود وضعیت شکننده کروناست، افزود: در صورتی که شیوه نامه های بهداشتی رعایت نگردد می تواند وضعیت کرونایی اردستان را بدتر کند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان بر ادامه استقبال مردم از طرح واکسیناسیون همگانی تاکید کرد و گفت: بارها اعلام کردیم که واکسیناسیون به تنهایی نمی تواند از ابتلای افراد به کرونا و فوت آنان جلوگیری کند و در کنار آن باید رعایت شیوه نامه های بهداشتی به شدت و با حساسیت رعایت شود.

90 درصد از مردم اردستان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند ذبیحی با بیان اینکه بر اساس استخراج سامانه آماری استعلام، از جمعیت 36 هزار نفر جامعه آماری شهرستان حدود 3 هزار نفر واکسن نزدند، گفت: تا پایان روز گذشته حدود 90 درصد از مردم شهرستان اردستان علیه ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری، وضعیت کرونایی اردستان را بدتر می کند

عادی انگاری، وضعیت کرونایی اردستان را بدتر می کند