مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-19سياسي

وظیفه ما روشن کردن حقیقت از روایت های دروغین است


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد در ژنو گفت: وظیفه ما روشن کردن حقیقت از میان روایت های دروغین است.

- ، سفیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ژنو با اعضای کمیسیون تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد دیدار و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را بررسی کردند.

اسماعیل بقایی هامانه سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این نشست، ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین،گفت: کمیسیون تحقیق دارای یک مسئولیت تاریخی برای جلوگیری از عادی شدن نقض نظام مند حقوق بشر و حقوق بشردوستانه توسط رژیم آپارتاید اسراییل است.

وی تاکید کرد: وظیفه همه ما روشن کردن حقیقت از میان روایت های دروغین است؛ روایتی که قربانیان این جنایات فجیع را با قاتلان آنها در یک سطح قرار می دهد، از لحاظ انسانی تکان دهنده، از لحاظ حقوقی بی پایه و از لحاظ اخلاقی شرم آور است.

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو اضافه کرد: بنابراین باید صدای عدالتخواهی را بلند کنیم و نگذاریم ارتکاب جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نقض های فاحش حقوق بشر جنبه عادی به خود بگیرد.

با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و سایر مناطق فلسطین، به درخواست کشورهای اسلامی نشست ویژه شورای حقوق بشر برای توقف کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ما روشن کردن حقیقت از روایت های دروغین است

وظیفه ما روشن کردن حقیقت از روایت های دروغین است