مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-19بين الملل

بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در نشست کشورهای اسلامی با شورای حقوق بشر


با هدف گفت وگو با اعضای کمیسیون تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل درمورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، جلسه سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ژنو با اعضای کمیسیون تحقیق برگزار شد.

- با هدف گفت وگو با اعضای کمیسیون تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل درمورد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، جلسه سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ژنو با اعضای کمیسیون تحقیق برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست، بقایی هامانه سفیر و نماینده دائم ایران در ژنو، ضمن اشاره به جنایات رژیم اسراییل در سرزمین های اشغالی فلسطین اظهار داشت که کمیسیون تحقیق دارای یک مسئولیت تاریخی برای جلوگیری از عادی شدن نقض سیستماتیک حقوق بشر و حقوق بشردوستانه توسط رژیم آپارتاید اسراییل می باشد.

بقایی تاکید کرد: وظیفه همه ما روشن کردن حقیقت از روایت های دروغین است؛ روایتی که قربانیان این جنایات فجیع را با قاتلین آنها در یک سطح قرار می دهد، از لحاظ انسانی تکان دهنده، از لحاظ حقوقی بی پایه و از لحاظ اخلاقی شرم آور است.

بنابراین باید صدای عدالتخواهی را بلند کنیم و نگذاریم ارتکاب جنایات جنگی، جنایت علیه بشریت و نقض های فاحش حقوق بشر جنبه عادی به خود گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در نشست کشورهای اسلامی با شورای حقوق بشر

بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در نشست کشورهای اسلامی با شورای حقوق بشر