مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-19سياسي

دولت مستقر در ایران، مردمی جهادی و حاضر در میدان است


امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه دولت مستقر در ایران دولتی مردمی، جهادی و حاضر در میدان است گفت: سفرهای استانی نشانگر این ادعا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: مردم می پرسند چرا با تغییر دولت مشکل گرانی و تورم و عدم ثبات بازار همچنان باقی است، اکثر مشکلات فعلی ریشه در تصمیمات دولت قبل دارد، بدترین میراث دولت قبل برای دولت بعد بی اعتماد کردن مردم به مسئولین است و دولت فعلی وارث مسائلی مانند افزایش بیش از 40 درصد رشد نقدینگی در ایران، تورم نزدیک 50 درصدی و کسری بودجه 400 هزار میلیارد تومانی دولت قبلی است.

فتاح دماوندی افزود: در دولت قبل، عملکرد دولت 8 سال گروگان برجام بود، رویکرد غلط تعامل افراطی با غرب، خسارت های زیادی را به بار آورد و هزاران کارخانه، کارگاه ها، تعطیل و نیمه تعطیل و بورس نابسامان نمونه های دیگری از میراث به جای مانده دولت قبل است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مقایسه عملکرد سه ماهه دولت سیزدهم با عملکرد نود و شش ماهه دولت یازدهم و دوازدهم، غیر منصفانه و غیر منطقی است گفت: دولت مستقر در ایران دولتی مردمی جهادی و حاضر در میدان است، سفرهای استانی شاهد این مدعاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستقر در ایران، مردمی جهادی و حاضر در میدان است

دولت مستقر در ایران، مردمی جهادی و حاضر در میدان است