مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-19بين الملل

ژاپن به دنبال افزایش هزینه های نظامی است


رسانه های ژاپن امروز (جمعه) گزارش کردند، این کشور در نظر دارد هزینه های دفاعی بی سابقه ای را در بودجه اضافی که انتظار می رود همراه با بسته محرک اقتصادی اعلام شود، - رسانه های ژاپن امروز (جمعه) گزارش کردند، این کشور در نظر دارد هزینه های دفاعی بی سابقه ای را در بودجه اضافی که انتظار می رود همراه با بسته محرک اقتصادی اعلام شود، به ثبت برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این اقدام از سوی دولت توکیو در حالی صورت می گیرد که شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن خواستار سطحی جدیدی از همکاری دفاعی با استرالیا شده است.

این تحولات در حالی در ژاپن ایجاد شده که توکیو و متحدانش غربیش شامل آمریکا، انگلیس و استرالیا به افزایش نظامی گری در منطقه آسیا-پاسیفیک توسط چین واکنش نشان داده اند.

خبرگزاری کیودو امروز گزارش داد، ژاپن به دنبال اختصاص دست کم 770 میلیارد ین (6.

74 میلیون دلار) برای امر دفاعی در بودجه مکمل خود است که بخشی از بسته محرک اقتصادی را که امروز نهایی می شود، در بر می گیرد.

این خبرگزاری همچنین گزارش کرد، این مبلغ که بیشترین مقدار برای دفاع در بودجه تکمیلی است، شامل هزینه موشک ها و هواپیماهای گشت زنی و تقویت قابلیت های دفاعی در نزدیکی جزایر جنوب غربی ژاپن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن به دنبال افزایش هزینه های نظامی است

ژاپن به دنبال افزایش هزینه های نظامی است