مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-19اجتماعي

سرعت، یکی از عوامل اصلی تصادفات در معابر شهری بوشهر


از ابتدای سال جاری تاکنون روند وقوع تصادفات در سطح شبکه معابر درون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رو به افزایش بوده است.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون روند وقوع تصادفات در سطح شبکه معابر درون شهری استان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رو به افزایش بوده است.

سرهنگ جابر پاپری اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل داده های آماری سامانه تصادفات، از ابتدای امسال تاکنون روند وقوع تصادفات در معابر درون شهری استان نسبت به پارسال رو به افزایش بوده و در این بین شهر بوشهر بیشترین جانباختگان ناشی از تصادفات را در میان شهرهای استان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اولین و مهم ترین اقدام در پیشگیری از تصادفات، رعایت قوانین است، اضافه کرد: تصادف، تقدیر نیست، بلکه نتیجه تخلف و رفتار خلاف مقررات راننده است که حاصل آن چیزی جز خسارات جانی و مالی نیست.

رییس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: رعایت نکردن سرعت مطمئن و متناسب با جریان رفت و آمد یکی از تخلفات شایع از سوی رانندگان و از جملع علل اصلی وقوع تصادفات در شهرهای استان به ویژه شهر بوشهر است که منجر به ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خروج از سطح راه و برخورد با موانع ثابت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت، یکی از عوامل اصلی تصادفات در معابر شهری بوشهر

سرعت، یکی از عوامل اصلی تصادفات در معابر شهری بوشهر