مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-19اجتماعي

توزیع 5 هزار تخته چادر در روستاهای زلزله زده هرمزگان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: تاکنون 5 هزار تخته چادر در روستاهای زلزله زده بخش فین شهرستان بندرعباس توزیع شده است.

- مهرداد حسن زاده ظهر امروز (28 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: اکنون گروه های هلال احمر درحال بررسی منطقه و شناسایی افرادی هستند که تاکنون چادر دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه حدود 3 هزار تخته پتو نیز بین زلزله زدگان توزیع شده است، تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان، توزیع پلاستیک هم در منطقه شروع شده است و تا اوایل امشب حدود 10 تن پلاستیک بین زلزله زدگان توزیع می شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه در مناطق زلزله زده بخش فین شهرستان بندرعباس، ساخت دو هزار و 498 واحد مسکونی نیاز است، خاطرنشان کرد: آواربرداری در روستای زلزله زده گیشان غربی بخش فین شهرستان بندرعباس از سه شنبه 25 آبان آغاز شده است و بزودی در دیگر مناطق از جمله ذرتو، مزرا، لاور، فین و رضوان ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه 700 واحد نیز به تعمیر نیاز دارد، اضافه کرد: دو زمین لرزه به بزرگی شش و 4، و شش و 3 دهم ریشتر 23 آبان، بخش فین استان هرمزگان را لرزاند و موجب تخریب سی منزل مسکونی در روستای گیشان غربی از توابع شهر فین شد؛ بیشترین خسارت ها به روستاهای گیشان غربی، آب شیرین، رود شور، ذورتو پایین و بالا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار تخته چادر در روستاهای زلزله زده هرمزگان

توزیع 5 هزار تخته چادر در روستاهای زلزله زده هرمزگان