مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-19فرهنگي

داوری فیلم های جشنواره فجر ملی و جهانی در جشن انجمن منتقدان


دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرار است در این دوره داوری شوند، توضیحاتی را ارائه داد.

- دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرار است در این دوره داوری شوند، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام فراخوان این دوره در آینده ای نزدیک خبر داد و مهمترین شاخصه داوری این دوره را اعلام کرد.

وی بیان کرد: سال 99 جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد که قرار بود اکران سالانه سینما را در داوری مان مدنظر قرار دهیم و از داوری فیلم های جشنواره فیلم فجر فاصله بگیریم اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی اکران و سینماها این مهم نمی توانست همه جانبه صورت گیرد.

او افزود: لذا در این دوره قرار است فیلم های حاضر در سی و هشتمین و سی و نهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر که سال 98 و 99 برگزار شدند و همچنین آثار ایرانی حاضر در سی و هفتمین و سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که در سال های 98 و 1400 برگزار شد، داوری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری فیلم های جشنواره فجر ملی و جهانی در جشن انجمن منتقدان

داوری فیلم های جشنواره فجر ملی و جهانی در جشن انجمن منتقدان