مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-19ورزشي

توضیحات فدراسیون ژیمناستیک در باره شائبه رد صلاحیت اینچه درگاهی و پلمپ ساختمان


سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک توضیحاتی در باره مسائل مربوط به این رشته ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش عبدی در مورد مسائل مطرح شده نسبت به تایید یا رد صلاحیت زهرا اینچه درگاهی برای انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: من گواهی عدم سوءپیشینه را ارائه کردم و برخی دوستان بهتر است به فکر خودشان باشند که به خاطر تهمت و افترا در فضای مجازی و ساخت اکانت های تقلبی محکوم شده و حکم شان هم صادر شده است.

ادامه ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون کاملا قانونی است و مجمع فدراسیون کتبی خواستار ادامه ریاستش تا زمان برگزاری انتخابات شد.

وی ادامه داد: چند روز قبل از پایان دوره ریاست چهارساله اینچه درگاهی یعنی در تیرماه، فدراسیون ژیمناستیک رسما از وزارت وزرش خواستار برگزاری مجمع برای انتخاب سرپرست فدراسیون شد.

حتی سه تاریخ هم پیشنهاد داد اما وزارتخانه پاسخی به این درخواست نداد، تلاش کردیم مجمع طبق اساسنامه برگزار شود اما دوستان به روش های مختلف اجازه برگزاری مجمع را ندادند.

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: درنهایت 45 عضو مجمع کتبی درخواست کردند اینچه درگاهی تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون فعالیت خود را ادامه بدهد، این موضوع طبق اساسنامه است و ایرادی هم ندارد، حتی مهدی علینژاد اعلام کرد امکان دارد پس از پایان دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فدراسیون ژیمناستیک در باره شائبه رد صلاحیت اینچه درگاهی و پلمپ ساختمان

توضیحات فدراسیون ژیمناستیک در باره شائبه رد صلاحیت اینچه درگاهی و پلمپ ساختمان