مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-19سياسي

انقلاب فرهنگی در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است


امیدواریم شاهد انقلاب فرهنگی در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی و سیره اهل بیت (ع) در کشور باشیم که مهم ترین بخش از این کار بزرگ بر عهده شورای انقلاب فرهنگی است.

- اردستان-امام جمعه اردستان گفت: امیدواریم شاهد انقلاب فرهنگی در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی و سیره اهل بیت (ع) در کشور باشیم که مهم ترین بخش از این کار بزرگ بر عهده شورای انقلاب فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان ضمن اشاره به حضور جوانان شرکت های دانش بنیان در محضر رهبر انقلاب، اظهار داشت: از منظر رهبر انقلاب، تشویق و ایجاد زمینه برای خروج جوانان ایرانی از کشور یک خیانت است.

وی با بیان اینکه کشورهای خارج به جوانان خدمتی نمی کنند، افزود: جوانان مدیون این کشور هستند، از سرمایه های این کشور برای تحصیل استفاده کردند و حالا که هنگام بازدهی و استفاده هستند نباید در کشورهای دیگر مشغول شوند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی کار خود را به درستی انجام دهند تا اینکه مردم مجبور نباشند برای خرید لوازم خود به خارجی ها نگاه کنند که می طلبد مسئولان امر و به ویژه جوانان توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب فرهنگی در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است

انقلاب فرهنگی در راستای ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه ضروری است