مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-19سياسي

اشرفی اصفهانی: دشمنان روی کلمه به کلمه خطبه ها مانور می دهند


محمد اشرفی اصفهانی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در گزینش ائمه جمعه چه در استان ها و چه در شهرستان ها باید دقت شود، این تریبون مهم و مقدس است جایگاه بسیار رفیعی دارد بنابراین افرادی باید انتخاب شوند که شایستگی این مسئولیت را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نماز جمعه ارزشمند است و جایگاه رفیعی دارد کسی که می خواهد خطیبش شود باید شرایطش را اعم از علم، درایت و سیاست داشته باشد.

حجت السلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی درباره اظهارات اخیر برخی ائمه جمعه که باعث واکنش افکار عمومی و گلایه مردم شده است، گفت: باید در انتخاب ائمه جمعه بسیار دقت شود آن هم امام جمعه تهران که در سابقه آن ائمه هایی همچون محروم آیت الله طالقانی، آیت الله منتظری، آیت الله خامنه ای، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله موسوی اردبیلی پشت تریبونش قرار گرفتند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: نماز جمعه بازوی پرتوان امام و انقلاب است و شخصیت های بزرگ انقلاب در همین نمازهای جمعه قربانی شدند؛ آیت الله مدنی ، آیت الله دستغیب؛ آیت الله صدوقی و شخص پدر بزرگوار بنده آیت الله اشرفی اصفهانی در محراب نماز جمعه به شهادت رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرفی اصفهانی: دشمنان روی کلمه به کلمه خطبه ها مانور می دهند

اشرفی اصفهانی: دشمنان روی کلمه به کلمه خطبه ها مانور می دهند