مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-19سياسي

اقبال مناسبی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وجود دارد


براساس اطلاعات اولیه، اقبال به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه از سوی فرهنگیان و چه از سوی نمایندگان قابل توجه بوده است.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: براساس اطلاعات اولیه، اقبال به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه از سوی فرهنگیان و چه از سوی نمایندگان قابل توجه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه تعلیم و تربیت برگزار شد، گفت: دیدگاه ها و نظرات رهبر فرزانه انقلاب برگرفته از نگاه معرفتی عمیق به آموزه های ناب اسلامی و مطالعات جامع و ژرف نگری است.

در این نشست که بیش از یک ساعت و نیم طول کشید معاون پارلمانی رییس جمهور پیرامون روش های تربیتی از منظر رهبری به انذار و غفلت زدایی، معرفی اسوه ها و الگوها، تشویق و تنبیه، آراستگی ظاهر و کلام، تغافل، فرصت دادن به متربی برای جبران خطاها، تبشیر و روش تولی و تبری اشاره کرد و با ذکر مصادیق به شرح و بسط این شیوه ها پرداخت.

وی عوامل تربیت را به فردی و اجتماعی تقسیم کرد و وراثت و لقمه حلال را از مهمترین عوامل فردی ذکر کرد و از محیط خانواده، اجتماع و رسانه به عنوان عمده ترین عوامل اجتماع ی یاد کرد و در نهایت موانع فردی و اجتماعی تربیت را مورد بحث قرار داد.

معاون پارلمانی رییس جمهور درپاسخ به سوالی پیرامون مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یک تقسیم کار و توافق وجود دارد که اگر شورای عالی انقلاب فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال مناسبی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وجود دارد

اقبال مناسبی به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وجود دارد