مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-19سياسي

«عدالت» جز با فسادستیزی محقق نمی شود


محور اصلی نظام ما عدالت و نقطه نهایی حرکت سیاسی اجتماعی نظام و انقلاب ما، رسیدن به عدالت سراسری است که از راه مبارزه با تبعیض و فساد حاصل می شود.

- مشهد ـ امام جمعه مشهد مقدس گفت: محور اصلی نظام ما عدالت و نقطه نهایی حرکت سیاسی اجتماعی نظام و انقلاب ما، رسیدن به عدالت سراسری است که از راه مبارزه با تبعیض و فساد حاصل می شود.

به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به دو واقعه تاریخی در هتک حرمت حرم امام رضا (ع)، اظهار کرد: نخستین خاطره در روز دهم ربیع الثانی همزمان با سالروز وفات خواهر کریمه حضرت رضا (ع) در به توپ بستن گنبد مطهر رخ داد.

وی، تهاجم و هتک حرمت حریم مقدس رضوی به وسیله جلادان شاه ستمگر در 29 آبان ماه سال 1357 را دومین خاطره تلخ این روزها دانست و ادامه داد: زندگی سیاسی و تاریخ اجتماعی مردم ما مالامال از عبرت و تجربه است و باید از حوادثی که دشمن نسبت به ما رقم زده، عبرت بگیریم.

امام جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این که چه دشمن شرقی و چه دشمن غربی، جریان استکباری هستند که سرسخت ترین دشمنان رسول الله و اسلام هستند، مستکبر دشمن سرسخت اسلام است چون در سر راه جهان خواری مستکبر هیچ مانع و سنگلاخی همچون اسلام وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عدالت» جز با فسادستیزی محقق نمی شود

«عدالت» جز با فسادستیزی محقق نمی شود