مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-19سياسي

لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد


با افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان لامرد، شاهد توسعه اشتغال زایی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام و المسلمین علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کردند و هیچ سودی نداشت اما امروز رویکرد دولت انقلابی، یک رویکرد صحیح در عرصه سیاست خارجی است.

وی ادامه داد: جنبه انگیزشی دولت سیزدهم، در میدان بودن است نه در پشت میز نشستن و از یک روحیه جهادی برخوردار است که از روز اول در میان مردم حاضر بودند و عملکردها در این 3 ماه قابل تقدیر می باشد.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: البته توقعاتی نیز از دولت سیزدهم وجود دارد که یکی از آنان، تدابیر فوری برای رفع گرانی ها است.

وی اضافه کرد: در دولت سیزدهم از مصاحبه های متناقض در امور اقتصادی و نگاه های نا امیدانه به شدت پرهیز شود و باید ثبات به بازار سرمایه و بورس برگردد.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان لامرد در ایجاد اشتغال گفت: هم مردم و هم مسئولان باید با هم کار کنیم و امروز پول هایی که در بانک ها سپرده شده است باید به سمت تولید و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان بیایند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی شهرستان می توان با توسعه صیفی ها، نخیلات، کشت گیاهان دارویی، پرورش شتر و شترمرغ، تولید عسل و بقیه محصولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد

لزوم توجه به تولیدات کشاورزی در راستای رونق اشتغالزایی لامرد