مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-19سياسي

امام جمعه کرج: تکثیر نسل از نیازهای اساسی کشور است


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: تکثیر نسل و فرزندآوری یکی از نیازهای اساسی کشور است چون در تهاجم فرهنگی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی در ابعاد مختلف پیگیری و دنبال می شود و یکی از اقدامات دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات، -  ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه است و مخاطب را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 28 آبان کرج با اشاره فرارسیدن هفته بسیج گفت: عرصه فرهنگ امروز کشور نیازمند تفکر جهادی و بسیجی برای حل مشکلات است.

پیاده سازی تفکر بسیجی و جهادی باید مبتنی بر ارزش های انقلاب و اسلام و بدون توجه به منافع شخصی، همراه با ایثار مال و جان ، نوآوری و خلاقیت باشد .

بدون داشتن روحیه جهادی و بسیجی در امور پیشرفتی نخواهیم داشت.

امام جمعه کرج در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم اشاره کرد و گفت: معظم له اشاره به جنگ نرم دشمن داشتند که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که استعمارگران وارد کشور شدند یکی از مهمترین اهداف آنها غافل سازی مردم از اقتدار ملی بود که با جنگ نرم همراه بوده است.

وی افزود: رهبر معظم رهبری در سخنان خود اشاره به جنگ نرم دشمن و غفلت جبهه انقلاب از این موضوع داشتند و از این امر گلایه مند بودند؛ بنابراین در جنگ نرم، مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: تکثیر نسل از نیازهای اساسی کشور است

امام جمعه کرج: تکثیر نسل از نیازهای اساسی کشور است