مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-19سياسي

بهبود معیشت مردم اولویت کاری دولت سیزدهم است


بهبود معیشت و اقتصاد از جمله خواسته های مردم از دولت سیزدهم است که انتظار می رود این دو مسئله مهم در انتهای دولت محوری ترین عملکرد آن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته در مشگین شهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مردم ولایتمدار همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی پشتیبان نظام بوده و هستند که یکی از خواسته های به حق مردم از دولت سیزدهم بهبود معیشت خانوارها و اقتصاد جامعه است.

وی با اشاره به انقلابی و ولایتمدار بودن دولت سیزدهم تصریح کرد: رویکرد دولت گذشته بر مبنای تعامل با غرب و مذاکره در خصوص مسئله برجام بود ولی دولت سیزدهم با نگاهی انقلابی در صدد احقاق حقوق مردم، رشد اقتصادی کشور و معیشت مردم در تمامی مراحل است که امید است با برداشتن گام های مؤثر شاهد بهبود وضعیت باشیم.

خطیب جمعه مشگین شهر افزود: دولت سیزدهم با روحیه جهادی در طول 3 ماه گذشته در عرصه واکسیناسیون عمومی با مدیریت جهادی گام های مثبتی برداشته و بدون استقراض از بانک مرکزی و عضویت در شانگهای و رفع گرانی ها و تورم گام برداشته است که این موارد کافی نیست و مردم انتظار دارند تمامی گره ها و مشکلات در بحث اقتصادی و معیشتی سامان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم اولویت کاری دولت سیزدهم است

بهبود معیشت مردم اولویت کاری دولت سیزدهم است