مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-19سياسي

نیروی بومی کارآمد در پارس جنوبی به کار گرفته شوند


امام جمعه عسلویه در خصوص به کارگیری نیروی انسانی استان بوشهر در پارس جنوبی گفت: از تأسیسات نفت و گاز و پتروشمی می خواهیم از نیروهای لایق استان بوشهر استفاده کنند .

- ، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز پس از دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که یکی از کارهای مهم دولت جوان سازی دولت است و ایشان ااعتقاد و اعتماد عجیبی به جوان ها دارند و فرمودند در بدنه و مدیریت میانی از جوانان زبده که کم هم نیستند هرچه می توانید استفاده کنید.

امام جمعه عسلویه افزود: الان می بینیم مسئولین جوان هستند حتی وزیران هم جوان هستند این جوانان ذخیره آینده هستند ده سال دیگر یک مدیر مجرب و آزموده هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند در تحول از خرد جمعی استفاده کنند تکیه بر عقلانیت دارند از نخبگان خارج از دولت استفاده کنید از نخبگان خارج از موضوع گروه و جناح سیاسی استفاده کنید.

وی به سفر استاندار بوشهر برای معارفه فرماندار جدید به شهرستان اشاره کرد و افزود: از استاندار محترم دعوت کردم در اولین فرصت به شهرستان سفر کنند و در بین مردم حضور پیدا کنند قول دادند که ان شاالله عملی کنند دوستان سابق که قول دادند ولی عملی نشد و اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی بومی کارآمد در پارس جنوبی به کار گرفته شوند

نیروی بومی کارآمد در پارس جنوبی به کار گرفته شوند