مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-19اجتماعي

برقراری دوباره سفرهای زمینی به کشورهای همسایه


پیش از ویروس کرونا اتوبوس های عراقی زائران را به ایران می آوردند و به قصد زیارت به قم و مشهد می رفتند که این مسئله می تواند دوباره از سر گرفته شود.

- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جزییات از سرگیری سفرهای زمینی خارجی با وسایل حمل و نقل عمومی را در پی گسترش واکسیناسیون و کنترل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سه روز پیش درباره سفرهای زمینی خارجی اینگونه توضیح داده بود که در آینده نزدیک امکان سفر جاده ای با حمل و نقل عمومی به کشورهای همسایه فراهم می شود.

در پی انتشار این خبر که البته نشان از رونق سفرهای زمینی خارجی است که در سال های گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا اتفاق می افتاد، داریوش باقر جوان - مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به ایسنا گفت: در سال های گذشته و پیش از شیوع ویروس کرونا سفرهای زمینی با وسایل نقلیه شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی به کشورهای همسایه وجود داشت و قبل از این بیماری تقریبا ترددهای مسافری به همه کشورهای همسایه انجام می شد.

وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا به دلیل تدوین پروتکل های بهداشتی و محدودیت سفرها ناشی از فاصله گذاری اجتماعی، سفرهای زمینی به کشورهای همسایه محدود شد اما با تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری دوباره سفرهای زمینی به کشورهای همسایه

برقراری دوباره سفرهای زمینی به کشورهای همسایه