مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-19اجتماعي

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم؟/ شماره هایی که در دسترس نیست!


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: حدود 60 تا 70 درصد شماره تلفن ها و آدرس های دانش آموزان بازمانده از تحصیل به علت جابجایی منزل خانواده ها، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: مدارس ، اولین جایی بود که با آمدن کرونا، درهایش را بستند تا مبادا دانش آموزان دچار صدمه شوند؛ این بسته شدن حالا آنقدر ادامه یافته است که اکنون به 21 ماه رسیده است؛ هرچند که در این مدت درهای برخی مدرسه برای رفع اشکال، بازگشایی موقت، امتحانات و این اواخر عدالت آموزشی و تربیتی چه برنامه ای دارد.

* سرپرست وزارت آموزش و پرورش چندی پیش از اعلام آمار 970 هزار بازمانده از تحصیل خبر داد که آمار بسیار بالایی است و به نظر می رسد آموزش و پرورش در تمام استان ها باید برای این موضوع برنامه داشته باشد.

شما چه نگاهی نسبت به بازماندگان از تحصیل دارید؟ موضوع بازماندگان از تحصیل جزو اصلی ترین رویکردهای حوزه معاونت ابتدایی است.

نگاه ویژه آموزش و پرورش و مشارکت و همکاری عوامل سهیم و موثر در تربیت در قالب نهادهای مدنی غیردولتی در فراهم کردن فرصت های آموزشی برابر برای همه فرزندان عزیز به ویژه در دوره کرونا مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی در برخورداری از فرصت های  تعلیم  و تربیت با کیفیت امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم؟/ شماره هایی که در دسترس نیست!

چه تعداد دانش آموز بازمانده از تحصیل داریم؟/ شماره هایی که در دسترس نیست!