مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-19فرهنگي

برگزاری جشنواره مطبوعات دینی با سطح بین المللی در دوره آینده


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آمادگی جامعه المصطفی برای مشارکت در جشنواره ملی مطبوعات دینی خبرداد و گفت: امیدواریم دوره آینده این جشنواره را در سطح بین المللی دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید موسی حسینی کاشانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات دینی به میزبانی استان قم، اظهار کرد: با توجه به فعالیت مجموعه های گوناگون حوزوی و نهادهایی در همین راستا؛چند سالی می شود که این دغدغه بوجود آمده که جشنواره ای با عنوان مطبوعات دینی به صورت ملی و به میزبانی قم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه قم در مقوله نشریات دینی ظرفیت های فراوانی دارد، تصریح کرد: برگزاری جشنواره مطبوعات دینی می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت تولیدات رسانه های دینی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: پس از پیشنهاد برگزاری جشنواره مطبوعات دینی به صورت ملی و به میزبانی قم با توجه به ظرفیت های بالقوه و بالفعلی که در قم وجود دارد با پیگیری های مستمر توانستیم به نتیجه برسیم.

حسینی کاشانی با اشاره به تایید وزارتخانه مبنی بر برگزاری جشنواره مطبوعات دینی به میزبانی قم گفت: براساس سیاست گذاری های انجام شده مقرر شد این جشنواره در سه محور برگزار شود که یک محور به بخش حرفه ای اختصاص دارد که شامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مطبوعات دینی با سطح بین المللی در دوره آینده

برگزاری جشنواره مطبوعات دینی با سطح بین المللی در دوره آینده