مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-19سياسي

تعلل در راه اندازی منطقه آزاد بیش از این قابل قبول نیست


امام جمعه موقت اردبیل با انتقاد از تعلل در عملیاتی کردن مصوبه منطقه آزاد تجاری اردبیل از مسولان خواست به سرعت مقدمات اجرای این طرح را فراهم کنند.

- حجت الاسلام فرج بهزاد در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اگر انسان ذره ای درک به خرج دهد قطعا گناه را ترک می کند.

وی با بیان اینکه نباید فقط به فکر دنیا باشیم، خاطرنشان کرد: هر کس بزرگترین غم و غصه اش آخرت باشد خداوند امور دنیوی او را هم سامان می بخشد چنانچه فقط به فکر دنیا باشیم صفا و پاکی نمی ماند ما باید آخرت را برای خودمان هدف قرار دهیم این دنیا گذرگاه است ما باید به قرار گاه فکر کنیم.

امام جمعه موقت اردبیل با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای فاخری بودند که انقلاب اسلامی ارائه کرد، گفت: سردار سلیمانی حرکتی کرد که دنیا را به تلاطم واداشت و برخی از شهدای بزرگوار ما در سن کم معامله ای با خداوند کردند که باید با حسرت به آنها نگاه کنیم.

بهزاد بیان کرد: تقوای الهی فقط این نیست که انسان نماز و روزه اش را به وقت به جا بیاورد و با هیچ چیز کار نداشته باشد بالاترین و بزرگترین عبادت و عابدترین فرد شخصی است که خیرخواه بندگان خدا باشد.

وی ادامه داد: اگر چند روزی فرصت و امکانات به دست مان افتاده است باید گرهی را باز کنیم بنابراین بالاترین تقوا این نیست که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در راه اندازی منطقه آزاد بیش از این قابل قبول نیست

تعلل در راه اندازی منطقه آزاد بیش از این قابل قبول نیست