موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 16:452021-11-19سياسي

فراتر از آب؛ اصفهانی ها در مطالبه گری هم گل کاشتند/ دولت به مطالبه اصفهانی ها پاسخ داد


مردم اصفهان و کشاورزان با حضور همدلانه در کنار هم باز هم مثل همیشه گل کاشتند و در تجمع امروز نشان دادند در عین حفظ وقار و متانت خود نجیبانه مطالبات خود را بیان می کنند.

-   هم زمان با سفر وزیر، جمعی از مردم و کشاورزان در پل خواجو جمع شده و به دنبال احیای زاینده رود، شاهرگ حیاتی اصفهان هستند.

یک هفته می گذرد و جمعه 28 آبان تجمع هزاران نفری با حضور مردم و کشاورزان در کنار پل خواجو در اصفهان برگزار می شود؛ گرگ های در کمین نشسته  به خیال خام خود می خواهند مطالبه کشاورزان را به انحراف بکشانند اما همه نقشه ها نقش برآب می شود.

کشاورزان که خودشان بیش از همه مراقب هستند تا مطالبه اصلی آن ها به حاشیه نرود اعلام می کنند اجازه سوءاستفاده از این تجمع را به دشمنان و منافقان نخواهند داد.

از ساعت 9:30 صبح تجمع با پخش آیات قرآن و سرود ملی مان آغاز می شود.

کشاورزان خودشان میدان دار بودند تا کسی نتواند از مطالبات به حق آن ها سوءاستفاده کند و برای برنامه انتظامات معلوم می کنند.

  مردم اصفهان و کشاورزان با حضور همدلانه در کنار هم باز هم مثل همیشه گل کاشتند و در این حضور نشان دادند در عین حفظ وقار و متانت خود نجیبانه مطالبات خود را بیان می کنند.

  علیرغم بی توجهی مسؤولان در سال های گذشته، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور و علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراتر از آب؛ اصفهانی ها در مطالبه گری هم گل کاشتند/ دولت به مطالبه اصفهانی ها پاسخ داد

فراتر از آب؛ اصفهانی ها در مطالبه گری هم گل کاشتند/ دولت به مطالبه اصفهانی ها پاسخ داد