مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 17:102021-11-19سياسي

پیشنهاد های نخبگان برای سربازنخبگی با تمرکز بر سربازی پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا گنج دانش، دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی در دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: - امنیت کشور بدون شک موضوعی مهم و غیرقابل اغماض است.

سربازی به عنوان دوره ای که کمک به تامین امنیت کشور می کند و از طرف دیگر مهارت های جدیدی به افراد می افزاید دوره ای مورد قبول و پسندیده است.

اما این حقیر با انجام مصاحبه های متعدد با افراد مختلف به یقین رسیده ام که این دوره نیاز به بهینه سازی و ویرایش درجهت حفظ و تقویت مزایا و رفع نواقص و معایب خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا گنج دانش، دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی در دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رب هب لی حکما و الحقنی بالصالحین واجعل لی لسان صدق فی الآخرین سلام بر رهبر انقلاب و حاضران در این جلسه.

موضوع کلی عرایض بنده بحث پیرامون زمان است.

1.

فرهنگ سازمانی و گام های اجرایی در جهت ارتقای آن کشور به مثابه سیستمی گسترده و پیچیده، به طور طبیعی دارای نرخ بالای تولید مشکل است و برای داشتن کارکردی مناسب و بقا، نیازمند نرخ بالای حل مشکلات پدید آمده نیز است، اما این کافی نیست بلکه باید علاوه بر این به صورت فعالانه به سمت آرمان ها و اهداف و مدینه فاضله ترسیم شده خود حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد های نخبگان برای سربازنخبگی با تمرکز بر سربازی پزشکی

پیشنهاد های نخبگان برای سربازنخبگی با تمرکز بر سربازی پزشکی