مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-19حوادث

وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در محله اتابک تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در محله اتابک تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر مصدوم شده اند.

- جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره وقوع حریق در خیابان اتابک تهران اظهار داشت: ساعت 22:21 دقیقه امشب از طریق سامانه 125 وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در خیابان اتابک، خیابان ذوالفقاری، بالاتر از خیابان منصور به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای 3 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد، محل انفجار و حریق یک ساختمان قدیمی دو طبقه بوده که بخش زیادی از این ساختمان محل نگهداری مواد قابل اشتعال مانند چسب و پارچه و چوب بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وقوع انفجار ناشی از بشکه های نگهداری چسب بوده است، گفت: طبقه بالای این ساختمان محل اسکان و استراحت حدود 7 کارگر بوده که دو نفر از آنها در وضعیت بسیار ناایمن محبوس شده بودند.

وی بیان داشت: نیروهای آتش نشانی موفق به نجات این دو نفر شده و آنها را از محل حادثه خارج کردند ولی به دلیل شدت حادثه این دو نفر دچار سوختگی شده بودند و یک نفر مصدوم دیگر از این کارگران نیز خود را به محل در خروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در محله اتابک تهران

وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در محله اتابک تهران