مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 20:102021-11-19فرهنگي

«آن سوی باد»


آن سوی باد به روایت سرگذشت کارگردان کهنه کاری می پردازد که تلاش می کند با جهان پیرامونش و صنعت فیلمسازی پیشرفته کنار بیاید و خود را وفق دهد.

مشکلات حقوقی و مالی در آن زمان مانع از اتمام ساخت این فیلم شد و پس از فوت ولز در سال 1985، پرونده این فیلم به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آن سوی باد / The Other Side of the Wind داستان یک کارگردان افسانه ای، جیک هانافورد (جان هیوستون) و مشکلات و مخصمه های او در راه ساخت آخرین فیلم سینمایی ش را روایت می کند.

با در نظر گرفتن اینکه بیش از 40 سال طول کشید تا آخرین اثر اورسون ولز شکل چیزی بگیرد که بتوان به آن فیلم سینمایی گفت، اولین سوالی که باید پرسید این است که آیا این فیلم کاملا به هدف خود رسیده است و تحقق یافته است؟ جواب (کم و یا بیش) مثبت است.

تیم سخت کوش متشکل از افراد حاضر در بایگانی و تکنسین ها که بر روی آن سوی باد کار کردند توسط تدوین گر برنده ی جایزه ی اسکار برای فیلم گنجه درد / The Hurt Locker یعنی باب موراسکی هدایت شده اند.

آن ها بیش از صدها ساعت از تصاویری که از اثر آخر اورسون ولز باقی مانده بود را در اختیار داشتند، یادداشت های او نیز در دسترس بود گویی که انگار یک اثر سینمایی مقدس باستانی بودند.

چیزی که در نهایت کار آن ها به دست ما می دهد یک اثر قابل تماشای عجیب و غریب است و اورسون ولز نیز در این فیلم زنده است و حضورش احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آن سوی باد»

«آن سوی باد»