مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 21:052021-11-19سياسي

گشتی در نا کجا آباد سنندج!


نه کوچه دارد، نه خیابان، نه آب درست و حسابی، خیلی از اوقات هم قطعی برق داریم؛ خانه های اینجا فقط نوعی سرپناه هستند و هیچ اصولی برای ساختن آن ها وجود نداشته و بچه های ما به جای تفریح در فضای سبز مشغول جمع کردن اسباب بازی میان زباله ها هستند.

- هلال فقر در حاشیه شهرهای کردستان با سکونتگاه هایی چون نایسر، ننله، آساوله، حسن آباد و.

در حال بلعیدن کامل شهرهایی مانند سنندج و مریوان است که باید حاکمیت در این مورد نگران بوده و با اتخاذ روش های مدرن در تعامل با دانشگاهیان و متخصصان حوزه شهری چاره اندیشی کند.

برای تهیه گزارش راهی نایسر که یکی از سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه ای سنندج است، رفتم؛ در ورودی جاده پیاده و با اولین ماشینی که آمد سوار شدم و بعد از چند دقیقه در یکی از محلات (سر یکی از تقاطع ها) پیاده شدم.

سرم را چرخاندم و بعد از وارسی مختصر، چند نفر مرد میانسال را ابتدای یکی از کوچه ها دیدم و به جمعشان رفتم و خود را معرفی کردم.

مدتی مکث کردند، یکی از آنها گفت نایسر کلا مشکل است، مگر نمی بینی؟! مردی که موهای جو گندمی داشت گفت: نه کوچه دارد، نه خیابان، نه آب درست و حسابی؛ خیلی از اوقات قطعی برق داریم، خانه های اینجا فقط نوعی سرپناه هستند و هیچ اصولی برای ساختن آن ها وجود نداشته و بچه های ما به جای تفریح در فضای سبز مشغول جمع کردن اسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی در نا کجا آباد سنندج!

گشتی در نا کجا آباد سنندج!