مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 21:202021-11-19ورزشي

وای به روزی که ببازیم!


از تیم ملی فوتبال با وجود روند خارق العاده نتیجه گیری که ایران را در آستانه زودهنگام ترین صعود تاریخ قرار داده، همچنان انتقاد می شود که در نوع خود عجیب است! - گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: 16 امتیاز از 6 بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و کسب 13 برد از 14 بازی آماری است که اسکوچیچ روی کاغذ برای فوتبال ایران به ثبت رسانده است.

پیروزی در یکی از چهار بازی بعدی که از قضا سه تای آن در ورزشگاه آزادی است می تواند سریع ترین صعود به جام جهانی را رقم بزند، حتی سریع تر و راحت تر از تیم برانکو و کی روش.

با این حال از اسکوچیچ هنوز انتقاد می شود.

اندکی دلسوزانه و با هدف بیان و رفع برخی مشکلات تیم اما بخش عمده انتقادها بی پایه و اساس و از روی غرایض شخصی! موج انتقادها از رسانه های نوشتاری و آنلاین هم فراتر رفته و حتی کارشناس تلویزیونی پس از برد 3 بر صفر مقابل سوریه عملا با تیغ تیز انتقاد به تیم ملی حمله می کند.

این در شرایطی است که تیم ملی برای صعود حتی در زمان کی روش با دشواری روبرو می شد و شرایطی پیش می آمد که کار به دعا و معجزه می کشید و با این حال از تیم به این اندازه انتقاد نمی شد.

از برد دیرهنگام با گل های وقت اضافه مقابل لبنان در حالی انتقاد می شود که سابقه شکست برابر این تیم هم توسط تیم کی روش در کارنامه ایران ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وای به روزی که ببازیم!

وای به روزی که ببازیم!