مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 00:352021-11-19فرهنگي

شایعه هایی که سال ها یک بازیگر را آزار داد


مانی که فیلم «مهر مادری» را بازی کردم، می گفتند زندان بودم، آن موقع خیلی اذیت شدم، حتی یک مجله هم به این موضوع اشاره کرده بود که من در بچگی شماره مجله را پیدا کردم و تماس گرفتم و گفتم بر چه اساسی این حرف را می زنید و بسیار پشت تلفن گریه کردم.

- مانی که فیلم مهر مادری را بازی کردم، می گفتند زندان بودم، آن موقع خیلی اذیت شدم، حتی یک مجله هم به این موضوع اشاره کرده بود که من در بچگی شماره مجله را پیدا کردم و تماس گرفتم و گفتم بر چه اساسی این حرف را می زنید و بسیار پشت تلفن گریه کردم.

حسین سلیمانی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ از شایعه ها و حرف هایی گفت که سال ها او را اذیت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سلیمانی، بازیگر مجموعه های تلویزیونی پژمان (سروش صحت)، زعفرانی ، آقا و خانم سنگی و همسایه ها (مهران غفوریان)، سرزمین مادری (کمال تبریزی) و 87 متر کیانوش عیاری مهمان پنجمین قسمت از برنامه رخ به رخ شبکه دوم سیما بود و در این برنامه به نکاتی اشاره کرد که برای اولین بار مطرح می شد.

او درباره شایعه هایی مبنی بر اینکه زمانی در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست زندگی می کرده است، توضیح داد: زمانی که فیلم مهر مادری را بازی کردم، می گفتند زندان بودم، آن موقع خیلی اذیت شدم، حتی یک مجله هم به این موضوع اشاره کرده بود که من در بچگی شماره مجله را پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه هایی که سال ها یک بازیگر را آزار داد

شایعه هایی که سال ها یک بازیگر را آزار داد