مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-20اقتصادي

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی


رییس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا با مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت مدیره بازار مبل ملایر از درخواست همکاری چندین شرکت از کشورهای نروژ، سوئد، برخی کشورهای آسیای میانه و جنوب شرق آسیا با مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی خبر داد.

یدالله کریمی در گفت وگو با ایسنا به حضور منبت کاران ملایری در نمایشگاه اکسپو دبی از مهر ماه سال جاری اشاره و مطرح کرد: 30 برند از مبل منبت ملایر در قالب یک برند واحد بنام ملایر آگر به نمایندگی از مبل منبت ملایر در این نمایشگاه جهانی که هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار می شود، حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 28 مهر 1400 (20 اکتبر) آغاز شده و تا فروردین 1401 ادامه خواهد داشت که خوشبختانه تا به حال مورد استقبال گردشگران و صاحبان مشاغل و علاقمندان فن آوری های نوین قرار گرفته است.

کریمی با بیان اینکه برندهای مهم و معتبر جهانی از 190 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند، اظهار داشت: شهرستان ملایر نیز با توجه به دارا بودن برند جهانی مبل منبت و تبلیغات گسترده، امتیاز حضور در این نمایشگاه را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

حضور پر رنگ برند مبل منبت ملایر در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی