مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-20پزشكي

ارائه اطلاعات غیر موثق به جامعه در مورد دیابت


مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به ارائه اطلاعات غیرموثق به جامعه در خصوص بیماری دیابت گفت: باید این رویه اصلاح و مردم نسبت به این بیماری آگاه شوند.

- ، رضا نظریان شامگاه جمعه در همایش هفته ملی دیابت اظهار کرد: برخی افراد ناآگاه با فعالیت اشتباه خود باعث واکسن گریزی مردم شدند.

وی افزود: برخی مباحث غیر تأیید شده در خصوص درمان دیابت نیز خارج از حوزه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در حال ارائه به جامعه است که باید برای این امر چاره اندیشی کرد.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به اینکه این بیماری اپیدمی قرن است که باید جامعه را در این خصوص نگاه کنیم، تصریح کرد: استان خوزستان در چند سال اخیر رتبه سوم کشور را در حوزه ابتلاء به دیابت دارد.

نظریان در ادامه خبر داد: 16 درصد جمعیت بزرگ سال شهری و هشت درصد این جمعیت در روستاهای استان مبتلا به دیابت هستند در حالی که استاندارد ابتلای کشوری 10 درصد است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف با هدف آگاه سازی، آموزش و پیشگیری بیان کرد: سالانه پنج هزار نفر در خوزستان از خدمات رایگان پزشکی برخوردار می شوند.

مدیرعامل انجمن دیابت خوزستان با اشاره به اینکه از هر 5 - 6 نفر سالمند خوزستانی یک نفر به دیابت مبتلاست، ادامه داد: یکسری خدمات و تسهیلات رفاهی و درمانی برای اعضای انجمن (مبتلایان به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اطلاعات غیر موثق به جامعه در مورد دیابت

ارائه اطلاعات غیر موثق به جامعه در مورد دیابت