مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:252021-11-20اجتماعي

مردم تزریق دز دوم و سوم واکسیناسیون کرونا را به تاخیر نیندازند


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:مردم تزریق دز دوم و سوم واکسیناسیون کرونا را به تاخیر نیندازند.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:مردم تزریق دز دوم و سوم واکسیناسیون کرونا را به تاخیر نیندازند.

قاسم اویس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد ملی کرونا که ستادهای استانی موظف به اجرای برنامه های آن هستند قرار است تا مدارس از اواخر آذرماه سال جاری بازگشایی شود، گفت: بازگشایی مدارس منوط به این است که خانواده ها، دانش آموزان و معلمین واکسناسیون شده باشند که عمده والدین واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه 93درصد از مردم دز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند، افزود: معادل 76درصد هم دز دوم را دریافت کردند بنابراین جای امید هست که بیشتر خانواده ها واکسیناسیون خود را انجام دادند.

اویس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90درصد از معلمین واکسیناسینه شدند و در کنار آن راننده ها هم در مرحله نخست واکسیناسینه شدند، ادامه داد: 94درصد از دانش آموزان استان مرحله نخست واکسیناسیون ومعادل 70درصد هم مرحله دوم را انجام دادند.

وی با ابراز امیدواری از انجام واکسیناسیون دانش آموزان در مرحله دز نخست و دوم تا پایان آذرماه سال جاری، گفت:نیاز است در تمام شرایط تا تکمیل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تزریق دز دوم و سوم واکسیناسیون کرونا را به تاخیر نیندازند

مردم تزریق دز دوم و سوم واکسیناسیون کرونا را به تاخیر نیندازند