مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-20ورزشي

پورتیموننزه در غیاب نیازمند صعود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتیموننزه در حالی که سید پیام نیازمند را در فهرست نفرات خود نداشت، - پورتیموننزه بدون حضور دروازه بان ایرانی خود به پیروزی برابر پنافیل رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتیموننزه در حالی که سید پیام نیازمند را در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت 22:15 جمعه شب در استادیوم مونیسیپال 25 آوریل به مصاف پنافیل دسته دومی رفت.

یاران نیازمند که پس از دو شکست پیاپی در لیگ برتر پرتغال در آخرین مسابقه خود به برتری مقابل بلننسس رسیده بودند، بعد از فیفادی هم توانستند روند خوب شان را حفظ کنند و به پیروزی پر گل برابر پنافیل دست یابند.

تیم فوتبال پورتیموننزه که پیش از این تنها یک بازی در جام حذفی پرتغال انجام داده و در ضربات پنالتی به برتری رسیده بود، مقابل پنافیل به برتری 3 بر صفر دست یافت تا راهی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها شود.

سید پیام نیازمند، دروازه بان ایرانی پورتیموننزه که پس از پیوستن به این باشگاه فرصت حضور در دیدارهای لیگ برتر و لیگ کاپ پرتغال را به دست نیاورده و تنها در یک بازی جام حذفی به میدان رفته بود، مقابل پنافیل در فهرست دیده نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتیموننزه در غیاب نیازمند صعود کرد

پورتیموننزه در غیاب نیازمند صعود کرد