مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-20سياسي

تربیت فرزندی که روی پاهایش خودش بایستد


کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: اگر چه والد بودن حس خوبی دارد، حتی وقتی که فرزندمان برای بستن بند کفشش هم از ما کمک می خواهد اما ما نباید فراموش کنیم که هدف ما در بلندمدت تربیت فرزندی متفکر و مستقل است.

- ایسنا/بوشهر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی گفت: اگر چه والد بودن حس خوبی دارد، حتی وقتی که فرزندمان برای بستن بند کفشش هم از ما کمک می خواهد اما ما نباید فراموش کنیم که هدف ما در بلندمدت تربیت فرزندی متفکر و مستقل است.

فروزان هاشم زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دنیای امروز یکی از مشکلات جامعه وابستگی بیش از حد فرزندان به والدینشان شده که نتیجه اش در بزرگسالی بهتر نمود پیدا می کند وقتی که بچه ها باید مستقل شوند، دانشگاه بروند، ازدواج کنند و زندگی تشکیل دهند، اما توانایی جدایی و تشکیل زندگی جدید را ندارند چرا که اعتماد به نفس کافی را ندارند و علتش هم روش های غلط تربیتی والدین است که در سنین مختلف شناختی باید انجام می گرفته است.

وی تصریح کرد: پیش از هر چیز باید به این نکته توجه داشت که کودک لوح سفیدی نیست که والدین بر آن نقش بزنند.

هر کودک با ذخیره ای از ژن ها و خلق و خوی ویژه خود پا به دنیا می گذارد از همین رو هم هیچگاه دو کودک شبیه به هم نیستند به همین علت پدر و مادرها وظیفه دارند که توانمندی ها و ظرفیت های کودک خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت فرزندی که روی پاهایش خودش بایستد

تربیت فرزندی که روی پاهایش خودش بایستد